mandag den 23. marts 2009

Min tro til det hele!

Jeg har stor tiltro, til det jeg laver i øjeblikket, og er meget tilfreds. Der er nemlig ikke noget der kan stoppe mig nu, det lyder lidt af en drøm, men det er også det, man skal sige til sig selv, at dette er en fanstastisk drøm, der går i opfyldelse.

Så det er fanstastisk at man laver noget man gerne vil, og tror på, der er mange der bare giver op efter, jeg ved ikke hvor land tid, fordi de ikke rigtigt tror på sig selv, og det kan lykkes.

Min kommentar på dette her, er at man bare har at tro på at sine drømme kan blive til virkelighed. Mine drømme er næsten ved, at blive til virkelighed. Det eneste man rigtig skal lave, er at knokle røven ud af buskerne, hvis i kender dette ordsprog, fra en sportstræner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar